مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-13سياسي

کدخدایی: پیگیر دادگاهی کردن ترامپ هستیم


عباسعلی کدخدایی، درباره امکان دادگاهی کردن ترامپ و به دادگاه کشاندن دیگر مقامات امریکایی که دستور ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کردند گفت: - این امکان وجود دارد و در حال پیگیری است.

وی همچنین از ارائه کیفر خواست ترور شهید سلیمانی به دادگاه خبر داد.

مشاور وزیر خارجه و رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی از پیگیری برای به دادگاه کشاندن رییس جمهور سابق امریکا خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، عباسعلی کدخدایی در دومین نشست بررسی خدمات سردار شهید سلیمانی، درباره امکان به دادگاه کشاندن ترامپ و دیگر مقامات امریکایی که دستور ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کردند گفت: این امکان وجود دارد و در حال پیگیری است.

وی همچنین از ارائه کیفر خواست ترور شهید سلیمانی به دادگاه خبر داد.

  کدخدایی گفت: بر اساس اسناد بین المللی، دولت ها متعهد به مقابله با گروه های تروریستی هستند و ایران نیز بر اساس این تعهدات با فرماندهی شهید سلیمانی به مقابله با تروریست های داعش پرداخت و برغم پیش بینی ها توانست در زمان قابل قبولی، شر تروریست ها را از سر منطقه کم کند.

  مشاور وزیر امور خارجه تاکید کرد: باید قدر و منزلت خدمات شهید سلیمانی و ایران در این زمینه دانسته و هر چه بیشتر به جهانیان و ملت های من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: پیگیر دادگاهی کردن ترامپ هستیم

کدخدایی: پیگیر دادگاهی کردن ترامپ هستیم