مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-19سياسي

حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب و ارزش های انقلاب قرار داده است


مدیرکل حوزه هنری لرستان تاکید کرد: حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب، ارزش های انقلاب و رهنمودهای امام (ره) قرار داده است.

- بروجرد- مدیرکل حوزه هنری لرستان تاکید کرد: حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب، ارزش های انقلاب و رهنمودهای امام (ره) قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سامان سپهوند در مراسم افتتاح حوزه هنری بروجرد که در خانه تاریخی بیرجندی برگزار شد؛ ضمن خیرمقدم به مهمانان با بیان اینکه برای به ثمر نشستن و افتتاح حوزه هنری بروجرد مسیر طولانی طی شده است، اظهار داشت: از توجه و مساعدت عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، مساعدت و همراهی شهردار، شورای شهر و همه کسانی که همکاری داشته اند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این همراهی و همدلی ذخیره ای برای آخرت باشد.

وی با بیان اینکه حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب و ارزش های انقلاب و رهنمودهای امام (ره) قرار داده است تا جایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه هنری امید هنر انقلاب است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان، گفت: در حوزه هنری استان لرستان و اینک در بروجرد به دنبال تداعی بومی از این مفهوم هستیم و می خواهیم از طریق هنر و با هنر، انقلاب اسلامی را نصرت دهیم، هرکس انقلاب اسلامی را نصرت کرد خدا او را نصرت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب و ارزش های انقلاب قرار داده است

حوزه هنری، هنر را در خدمت انقلاب و ارزش های انقلاب قرار داده است