مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-14سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان برای برپایی باشکوه انتخابات


رییس ستاد انتخابات کشور بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات در کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا غلامی ظهر چهارشنبه در همایش آموزشی منطقه ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نقش آموزش رادر فرایند انتخابات دارای جایگاه ممتازی دانست و گفت: قوانین انتخابات باید تکرار و تمرین شود تا همگان نسبت به آن مسلط شود.

وی نقش فرمانداران و بخشداران را در انتخابات بسیار برجسته خواندو گفت: باید از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده شود.

غلامی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن هدف آن را وارونه جلوه دادن واقعیت ها بیان کرد و گفت: دشمن به هیچ عنوان بیکار نمی نشیند و با تبلیغات خود در پی آن است تا در ذهن مردم تردید ایجاد کند.

رییس ستاد انتخابات کشور نقش جهاد تبیین را در این مقطع حساس مهم برشمرد و گفت باید با روشنگری واقعیت ها به درستی برای مردان و یا نه شود.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران وی با اشاره به دیپلماسی اقتصادی دولت با کشورهای مختلف افزود: این سیاست مازندران را از رکود و بن بست خارج کرده است.

وی با اظهار اینکه تاکنون 40 انتخابات در کشور برگزار شد، بر لزوم برنامه ریزی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان برای برپایی باشکوه انتخابات

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان برای برپایی باشکوه انتخابات