مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:502023-05-30ورزشي

احمد راستینه: هیچ گاه صحبتی درباره استعفای وزیر ورزش انجام ندادم


برای حداقل بودجه ها در ورزش دچار مشکل هستیم، از سازمان برنامه و بودجه با مدیریت جدید خواهشمندیم پای کار بیایند.

- یک عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: برای حداقل بودجه ها در ورزش دچار مشکل هستیم، از سازمان برنامه و بودجه با مدیریت جدید خواهشمندیم پای کار بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد راستینه در گفت وگو با پایگاه خبری وزرات ورزش و جوانان درخصوص حضورش در این وزارتخانه و برنامه حمایتی مجلس از برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: ضرورت داشت تا یکبار دیگر با کمک دوستان در وزارت ورزش و جوانان درخصوص احکام برنامه هفتم تعامل و هم فکری داشته باشیم، در همین راستا طی جلسه ای که با مدیران ستادی این وزارتخانه داشتیم مقرر شد ظرف روزهای آتی نشست های مشترک کارشناسی و تخصصی درخصوص برنامه هفتم داشته باشیم.

وی افزود: مجلس اصرار دارد احکامی که در بحث برنامه هفتم است، به صورت یک فصل در برنامه هفتم دیده شود و این حق مجموعه ورزش است که احکام در قالب یک فصل در برنامه مجزا در برنامه هفتم دیده شود و ما نیازمند برخی از قوانین برای حمایت از ورزش کشور هستیم.

راستینه با بیان این که متاسفانه در بحث ورزش با خلاء قانونی روبه رو هستیم، اظهار کرد: برخلاف دیگر حوزه ها که ما تراکم قانون داریم در حوزه ورزش مخصوصا در برنامه هفتم ما نیازمند تصویب برخی قوانین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد راستینه: هیچ گاه صحبتی درباره استعفای وزیر ورزش انجام ندادم

احمد راستینه: هیچ گاه صحبتی درباره استعفای وزیر ورزش انجام ندادم