مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-09حوادث

کشف 2 تن کود شیمیایی قاچاق در مانه و سملقان


فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 2 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش تقریبی ششصد میلیون ریال از یک خودرو نیسان وانت توسط پاسگاه انتظامی گرماب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سرهنگ مهدی مهران فر، فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان و ماموران پاسگاه انتظامی گرماب در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی از استان گلستان به استان خراسان شمالی به یک دستگاه ماشین نیسان آبی حامل کود شیمیایی در مسیر مواصلاتی آشخانه به بجنورد مشکوک و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

  وی گفت: ماموران در بررسی و استعلام اولیه مطلع شدند که کالاها قاچاق بوده و به صورت غیر قانونی از شهرستان در حال خارج شدن بود که توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان این فرماندهی کشف و ضبط شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه میزان این کالای قاچاق 2 تن که حاوی 40 کیسه و به ارزش تقریبی ششصد میلیون ریال می باشد افزود: قاچاق کالا به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی تحویل داده شد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن کود شیمیایی قاچاق در مانه و سملقان

کشف 2 تن کود شیمیایی قاچاق در مانه و سملقان