مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-07ورزشي

لزوم احیای بافت های فرسوده جعفرآباد


احیای بافت های فرسوده و ارتقای خدمات در جعفرآباد از جمله مشکلات مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در میز خدمت چهارشنبه این هفته که در محله محروم جعفرآباد در شهرستان کرج برگزار شد، در بیش از 5 ساعت با شکیبایی پای صحبت های حدود 400 نفر نشست و براساس قانون و دستورالعمل ها برای حل مشکلات مطرح شده، چاره اندیشی کرد.

وی عمده مسائل را به دلیل محرومیت محله ها و ضعف در سرانه ها اعلام کرد و گفت: با توجه به این امر قرارگاه اجتماعی استان با هدف توانمندسازی 66 محله کم برخوردار استان وارد عمل شده و به مرور و با سرعت در حال اجرای برنامه های مدون در این رابطه هستیم.

عبداللهی افزود: اشتغال از دیگر موارد پر تکرار بود از این رو در قرارگاه اشتغال استان به بررسی راه کارهای حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی می پردازیم.

وی گفت: احیای بافت های فرسوده و ارتقای خدمات در این محله از جمله مشکلات مطروحه بود که این امر نیز در برنامه های استان با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

استاندار البرز نیاز به فضاهای ورزشی، مراکز بهداشتی و درمانی، رسیدگی به اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار، جمع آوری معتادان متجاهر، مقابله با توزیع مواد مخدر و… را به عنوان مطالبات مردمی در محله جعفرآباد مورد اشاره قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای بافت های فرسوده جعفرآباد

لزوم احیای بافت های فرسوده جعفرآباد