مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:502023-05-31اقتصادي

مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک بیشتر شد


وزیر تعاون،کار رفاه اجتماعی از افزایش 80 هزار تومانی مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک خبر داد و اعلام کرد این طرح از هفته آینده اجرا می شود و همه یارانه بگیران یا هر عضو از خانواده هایشان که 400 هزار تومان دریافت نقدی یارانه دارند، - در صورت استفاده و خرید کالابرگ الکترونیکی مبلغ یارانه آنها به 480 هزار تومان افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت با هدف حمایت از معیشت خانوارها و حفظ سلامت غذایی افراد طرح کالابرگ الکترونیکی را به اجرا درآورده و اجرای موفق این طرح به کاهش تورم و تقویت معیشت خانوار کمک بسیاری خواهد کرد.

در این طرح امکان خرید اعتباری وزیر کار از برنامه جدید دولت برای توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی پرده برداشت و اعلام کرد که مبلغ یارانه کالابرگ افزایش خواهد یافت.

آنطور که سید صولت مرتضوی گفته دولت تصمیم گرفته تا در حوزه کالابرگ اقدامات جدیدی را در دستور کار قرار بدهد و در گام نخست میزان یارانه یارانه بگیران در سه دهک اول را با خرید 70 درصد کالا 20 درصد افزایش دهد تا از افزایش یارانه خرید برخوردار شوند.

وی ابراز امیدواری کرده که این اقدام به حداقل بگیران جامعه کارگری کمک کند و در توضیح فرایند کار اعلام کرد: در گام نخست به شکل تدریجی و دهک به دهک پیش می رویم و در ابتدا افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک بیشتر شد

مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک بیشتر شد