مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-06حوادث

دستگیری مامور قلابی در مشیریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: سیزدهم خرداد ماه در پی مراجعه شهروندی به کلانتری مشیریه، - سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی در مشیریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: سیزدهم خرداد ماه در پی مراجعه شهروندی به کلانتری مشیریه، مبنی بر اخاذی توسط فردی با عنوان مامور، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار عملیات کلانتری 169 این محله قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مشخصات ظاهری متهم اخذ و در اختیار گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت افزود: تیم مجربی از ماموران به محل اعلامی مراجعه و متهم را در داخل پارک پامچال در حالی که مشغول اخاذی از شهروندی بود، مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم 33 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و اخاذی از شهروندان در پوشش ماموران پلیس معترف شد، افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مامور قلابی در مشیریه

دستگیری مامور قلابی در مشیریه