مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-08سياسي

سنقر و کلیایی نیازمند احداث صنایع تبدیلی کشاورزی است


فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به تولیدات گسترده محصولات کشاورزی در شهرستان، گفت: سنقر و کلیایی نیازمند احداث صنایع تبدیلی کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قربانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور استاندار کرمانشاه و معاونین استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سنقر و کلیایی یکی از شهرهای مهم استان محسوب می شود که مردم این دیار بیش از 400 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی سنقر و کلیایی، افزود: نخود، گندم و تخمه آفتابگردان از مهمترین تولیدات کشاورزی شهرستان است که تبدیل اراضی دیم به آبی و ایجاد صنایع تبدیلی باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به وضعیت راه های شهرستان، تصریح کرد: سنقر و کلیایی بعد از کرمانشاه با 773 کیلومتر دارای بیشترین راه روستایی است که 130 کیلومتر آن را راه خاکی تشکیل می دهد.

قربانی بیان کرد: سنقر در مسیر سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان قرار دارد و احداث بزرگراه سنقر و بیستون مطالبه اصلی مردم شهرستان است.

وی ادامه داد: سنقر در سال آبی امسال 311 میلیمتر بارش داشته که 418 میلیمتر میانگین بارش ها در شهرستان است و با احداث تصفیه خانه می توانیم مشکلات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنقر و کلیایی نیازمند احداث صنایع تبدیلی کشاورزی است

سنقر و کلیایی نیازمند احداث صنایع تبدیلی کشاورزی است