مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-10سياسي

اعلام جزییات «دوره جامع عکاسی» انجمن سینمای جوانان ایران


جزییات «دوره جامع عکاسی» که اسماعیل عباسی، فرهاد سلیمانی، مجید ناگهی، مهدی وثوق نیا و سعید پوراسماعیلی اعضای دپارتمان آن هستند، تشریح شد.

- جزییات دوره جامع عکاسی که اسماعیل عباسی، فرهاد سلیمانی، مجید ناگهی، مهدی وثوق نیا و سعید پوراسماعیلی اعضای دپارتمان آن هستند، تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دوره جامع عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران که تازترین دوره جامع آموزشی انجمن است، در راستای برنامه های راهبردی انجمن سینمای جوانان ایران، برای بازه زمانی 6 ماهه و در سه گام آموزشی برنامه ریزی شده است.

این دوره برای استعدادیابی، آموزش حرفه ای و جذب نیروی متخصص حوزه عکاسی به بازار کار، طراحی و تدوین شده است؛ دوره جامع عکاسی یکی از مهم ترین نیازهای پایه ای در شناخت عکاسی به عنوان رشته ای مهم و معاصر در کشورمان ایران است.

اسماعیل عباسی، فرهاد سلیمانی، مجید ناگهی، مهدی وثوق نیا و سعید پوراسماعیلی نیز اعضای دپارتمان عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران و سیاست گذار این دوره جامع آموزشی هستند.

دوره جامع عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران با تمرکز بر نظام کارگاهی طراحی شده است و هدف آن اشتغال حرفه ای جوانان در حوزه عکاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات «دوره جامع عکاسی» انجمن سینمای جوانان ایران

اعلام جزییات «دوره جامع عکاسی» انجمن سینمای جوانان ایران