مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:302023-06-21سياسي

تعیین تکلیف 424خودرو و 300 دستگاه ماشین آلات معدنی و شهرسازی


رییس کل دادگستری هرمزگان تعیین تکلیف 424 خودرو و 300 دستگاه ماشین آلات معدنی و شهرسازی موجود در اموال تملیکی هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی قهرمانی عصر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، ضمن پاسداشت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی، اظهار داشت: ما در قوه قضاییه حداقل در دو محور نیازمند تبیین و اطلاع رسانی هستیم، که یک بخش از آن میزان رشد و بلوغ قوه قضاییه از اول انقلاب تاکنون و دیگری نیز تبیین جایگاه قوه قضاییه در سطح جهانی و بین الملل است.

قهرمانی بیان کرد: در حوزه ابلاغ الکترونیک و سامانه های سوءپیشینه، خیلی از کشورها چنین سامانه ای را ندارند و در حال حاضر در کمتر از 2 ساعت بدون مراجعه به هیچ دستگاه قضایی و انتظامی سو پیشینه صادر می شود به طوری که در سال گذشته دو میلیون گزارش سو پیشینه الکترونیک در کشور از طریق سامانه صادر شده است.

وی گفت: یکی از شاخص های ارزیابی قوه قضاییه، بحث تظلم خواهی و عدالت خواهی است که در این حوزه امروزه به صورت 24 ساعته هرکس شکایتی داشته باشد چه مربوط به دادگستری باشد و چه مربوط به دیوان عدالت اداری می تواند دادخواست و حتی لایحه تنظیم و ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 424خودرو و 300 دستگاه ماشین آلات معدنی و شهرسازی

تعیین تکلیف 424خودرو و 300 دستگاه ماشین آلات معدنی و شهرسازی