مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 06:452023-06-09فرهنگي

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است/ تجربه شیرین «پرده نشین»


موسیقی تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی «پرده نشین» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی جلوه ای متفاوت و شنیدنی از ترانه محمدعلی بهمنی است که به درستی برای یک سریال انتخاب شد.

- – گروه هنر – علیرضا سعیدی: کارکرد تیتراژ چیزی شبیه به جلد کتاب است که طراحش تلاش می کند با انتخاب عناصر، فرم ها و چینش ها با کمک گرافیک و موسیقی مخاطبان یک اثر را در جریان موضوع قرار دهد.

شرایطی که گاهی بسیار نکته سنج، اندیشمندانه و حساب شده پیش روی مخاطبان قرار می دهد و گاهی هم به قدری سردستانه و از روی ادای یک تکلیف اجباری ساخته می شود که بیننده را از اساس با یک اثر تصویری دور می کند.

آنچه بهانه ای شد تا بار دیگر رجعتی به کلیدواژه تیتراژ داشته باشیم، مروری بر ماندگارترین و خاطره سازترین موسیقی های مربوط به برخی برنامه ها و آثار سینمایی و تلویزیونی است که برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است و رجوع دوباره به آن ها برای ما در هر شرایطی می تواند یک دنیا خاین نوازنده و آهنگساز با تاکید بر اینکه آنچه از موسیقی متن و تیتراژ سریال پرده نشین به مخاطب ارائه شده، موسیقی پیچیده ای نیست، تصریح کرد: شما نمی توانید یک موسیقی خیلی مدرن و عجیب برای صحنه ای که رئال است در نظر بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است/ تجربه شیرین «پرده نشین»

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است/ تجربه شیرین «پرده نشین»