مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-14سياسي

اعطای تسهیلات اشتغال به اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت


برای اولین بار و با تلاش سازمان بهزیستی، تسهیلات اشتغال به 17 هزار نفر از اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت اعطا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل های فعال در حوزه افراد دارای معلولیت با معاون وزیر و رییس سازمان و معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور صبح امروز 23 خردادماه جاری در ساختمان ستاد بهزیستی کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نمایندگان تشکل های فعال در حوزه افراد دارای معلولیت؛ مهم ترین خواسته ها و نکات مد نظر جامعه افراد دارای معلولیت را به مسئولان سازمان بهزیستی منتقل کردند و موضوعاتی چون بازنگری کلی در شیوه نامه های آموزش زبان اشاره، CBR (توانبخشی مبتنی بر جامعه)، پیگیری مشکلات بیمه درمان و خدمات توانبخشی، مشکلات اشتغال و بازنشستگی پیش از موعد برای معلولان و… مطرح شد.

در ادامه این جلسه علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پیگیری های مجدانه مطالبات افراد دارای معلولیت و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای مطالبه درخواست های آنان از مراجع ذی ربط گفت: خوشبختانه تعامل و وفاق سازمان بهزیستی با تشکل های فعال حوزه معلولان به برکت نشست های متعددی که داشته ایم، در سطح بالایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اشتغال به اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت

اعطای تسهیلات اشتغال به اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت