مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-19حوادث

کلاهبرداری میلیاردی از یک کشاورز بوشهری ناکام ماند


با اقدام سریع و به موقع کارشناسان پلیس فتا این استان در حوزه پیشگیری، کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی از یک کشاورز بوشهری ناکام شد.

- سرهنگ مهدی قاسمی رییس پلیس فتا استان بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان در عصر یک روز تعطیل به پلیس فتا و اظهار وی مبنی بر قربانی شدن در یک کلاهبرداری تلفنی، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار پلیس فتا استان بوشهر قرار گرفت.

  وی افزود: در بررسی انتجام شده مشخص شد که فرد کلاهبردار با مالباخته در قالب مجری رادیو تماس گرفته و با طرح دروغین موضوع برنده شدن وی به علت خوش حسابی مشترکان همراه اول و برای واریز مبلغ سیصدمیلیون ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، تمامی مشخصات حساب های بانکی ایشان را اخذ و در حال سرقت موجودی حساب های مذکور است.

  رییس پلیس فتا استان بوشهر تصریح کرد: این مجرم کلاهبردار با اطلاعاتی که از مالباخته گرفته بود، در حال انتقال اینترنتی سرمایه حدود پنج میلیارد ریالی حاصل از تلاش های چندسال اخیر این کشاورز زحمتکش از حساب های بانکی وی بود که با هماهنگی قضایی و اقدامات سریع و به موقع افسران سایبری پی جوی جرایم، همه حساب ها مسدود و وجوه به سرقت رفته به حساب شاکی عودت و مالباخته به حق خود رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی از یک کشاورز بوشهری ناکام ماند

کلاهبرداری میلیاردی از یک کشاورز بوشهری ناکام ماند