مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-08فرهنگي

برگزاری اولین جشنواره گلاب گیری در رزن


اولین جشنواره گلابگیری شهرستان رزن در مزرعه گردشگری امید روستای  «یوشانلو » واقع در پنج کیلومتری شهر رزن با حضور اهالی روستا و میهمانان و علاقمندان به این جشنواره برگزار شد.

- ایسنا/همدان اولین جشنواره گلابگیری شهرستان رزن در مزرعه گردشگری امید روستای  یوشانلو واقع در پنج کیلومتری شهر رزن با حضور اهالی روستا و میهمانان و علاقمندان به این جشنواره برگزار شد.

مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی رزن در این جشنواره اظهار کرد:در سال جاری علاوه بر جشنواره گلاب گیری ،جشنواره رازیانه در روستای سلطان آباد رزن و جشنواره زعفران در روستای شاهنجرین درگزین نیز در فصل برداشت این محصولات برگزار خواهد شد.

وی معرفی میراث تاریخی، فرهنگی، طبیعی و نشاط آفرینی را از اهداف این جشنواره ها دانست و تصریح کرد:برگزاری چنین جشنواره ها و رویدادهایی از نقش موثری در معرفی ظرفیت گردشگری هر روستا و جذب گردشگر و نیز بحث اشتغال و اقتصاد سطح روستاهای شهرستان برخودار خواهد بود.

کهیایی خاطر نشان کرد:صنعت گردشگری از حوزه های بسیار اثرگذار و مهم در اشتغال زایی و درآمدزایی پس از نفت و صنعت خودروسازی در دنیا بوده که می تواند با حداقل سرمایه گذاری اشتغال دائم و پایدار ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره گلاب گیری در رزن

برگزاری اولین جشنواره گلاب گیری در رزن