مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-21سياسي

دستگاه قضا با هیچکس تعارف ندارد


رییس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر لزوم مقابله با فساد گفت: دستگاه قضا در موضوع فساد با کسی تعارف ندارد و تا کنون با 23 مدیر متخلف برخورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 نفر از همراهان ایشان و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: حوزه قضایی استان فارس با دارا بودن 49 حوزه از جمله پزشکی قانونی، اداره زندان ها و .

بزرگترین حوزه در کشور بوده و مهمترین برنامه ای که دستگاه قضا بر روی آن تمرکز دارد بحث سند تحول قضایی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در سند تحول قضایی که اصل و اساس آن مبتنی بر نگاه مترقی مقام معظم رهبری تدوین شده، مسئله اطاله دادرسی به عنوان یکی از چالش ها و معضلات اصلی نظام قضایی مورد توجه قرار گرفته است که در این زمینه شاهد کاهش اطاله دادرسی در سطح استان بوده ایم.

او با اشاره به اینکه هم اینک در مباحث کیفری پرونده مانده ای نداریم و پرونده ها در همان ماه که وارد دادگاه ها می شود تعیین تکلیف شده و به اجرای احکام می رود، افزود: البته برخی پرونده های حقوقی طبیعتا زمان بر است و کارشناسی های متعددی نیاز دارد و اکنون در محاکم تجدید نظر ما 750 پرونده وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با هیچکس تعارف ندارد

دستگاه قضا با هیچکس تعارف ندارد