مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-19ورزشي

عضو هیات مدیره استقلال: گفتن مشکل نکونام دردی را دوا نمی کند


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پاسخ شفافی به روند مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید این تیم نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی امروز برگزار شد که پرویز مظلومی عضو کمیته فنی بدون پاسخ به سئوالات خبرنگاران ساختمان باشگاه را ترک کرد.

در ادامه مهدی حیدرزاده که اخیراً به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال منصوب شده است، مقابل درب ساختمان باشگاه حاضر شد تا پاسخگوی سئوالات هواداران و خبرنگاران درباره وضعیت انتخاب سرمربی این تیم باشد.

یکی از هواداران خطاب به حیدرزاده گفت که مطالبه هواداران انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم است که عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ گفت: داریم تمام تلاشمان را می کنیم.

وی سپس در واکنش به اینکه مشکل نکونام چیست که به عنوان سرمربی انتخاب نمی شود؟ اظهار کرد: مشکل را بدانید خیالتان راحت می شود؟ عضو هیات مدیره استقلال که با پافشاری هواداران مواجه شده بود، ادامه داد: تیم مدیریتی استقلال که من هم عضوی از آن هستم دارد تمام تلاشش را می کند.

اینکه بگوییم نکونام مشکل دارد یا مشکل ندارد یا سرمربی چه کسی است، از زبان من که در فضای مالی کار می کنم، تا زمانی که سرمربی مشخص نشده است دردی را دوا نمی کند! اگر نکونام مشکلی ندارد امروز نام او را به عنوان سرمربی اعلام کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات مدیره استقلال: گفتن مشکل نکونام دردی را دوا نمی کند

عضو هیات مدیره استقلال: گفتن مشکل نکونام دردی را دوا نمی کند