مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-20اجتماعي

آغاز ثبت نام موکب های اربعین/ کرمانشاهیان 230 موکب ثبت شده دارند


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام و صدور پروانه موکب داری، از علاقمندان به راه اندازی موکب در استان خواست نسبت به ثبت نام و یا تمدید پروانه موکب داری اقدام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام و صدور پروانه موکب داری، از علاقمندان به راه اندازی موکب در استان خواست نسبت به ثبت نام و یا تمدید پروانه موکب داری اقدام کنند.

بهمن صحرایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضروری بودن اخذ مجوز برای برپایی موکب برای هر نوع خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی، چه در بعد تغذیه و چه در بعد اسکان، اظهار کرد: علاقمندان به راه اندازی موکب و نیز صاحبان موکب هایی که پروانه آن ها منقضی شده، می توانند با مراجعه به سامانه موکب داری به آدرس http://mokeb.

atabat.

org نسبت به دریافت مجوز و یا تمدید پروانه اقدام کنند.

صحرایی اضافه کرد: متقاضیان دریافت و یا تمدید پروانه موکب داری می توانند برای دریافت راهنمایی یا به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستانها مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 38255050 و 38256060 تماس بگیرند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه 230 موکب ثبت شده دارند، گفت: از این تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام موکب های اربعین/ کرمانشاهیان 230 موکب ثبت شده دارند

آغاز ثبت نام موکب های اربعین/ کرمانشاهیان 230 موکب ثبت شده دارند