مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:052023-05-29دانش

دستیابی محققان ایرانی به نسل جدیدی از مکمل های دامی


گروهی از فناوران یک شرکت دانش بنیان با استفاده از روشی فناورانه زمینه را برای دریافت بهتر مکمل های خوراکی در بدن نشخوارکنندگان فراهم کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سیمین خورسندی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید این فرآورده دامی با استفاده از دانش فنی بومی در این شرکت، گفت: این محصول با عنوان بلوس های خوراکی کندرهش، به عنوان نسل جدیدی از مکمل های خوراکی دام ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه ما تحقیقات گسترده و بهره مندی از نیروهای متخصص در زمینه های علوم دامی و دامپزشکی و همچنین اجرای پژوهش های کشاورزی، به فناوری کندرهش کردن اجزای بلوس های خوراکی دست یافتیم، اظهار کرد: این مکمل به گونه ای فرموله شده که مواد مغذی مورد نیاز حیوان در داخل این بلوس ها قرار می گیرد و بعد از مصرف دام، این مواد آن به آهستگی و در دراز مدت بدون نیاز به تکرار مصرف روزانه به بدن حیوان می رسد.

خورسندی با تاکید بر اینکه استفاده از بلوس های خوراکی به دریافت بهتر مکمل های خوراکی در بدن نشخوارکنندگان کمک می کند، ادامه داد: این مکمل حوزه دام به گونه ای تولید شده که طی یک برنامه زمان بندی شده معین اجزای خود را در لوله گوارش آزاد می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی محققان ایرانی به نسل جدیدی از مکمل های دامی

دستیابی محققان ایرانی به نسل جدیدی از مکمل های دامی