مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-16سياسي

همه ایران مدیون خانواده شهدا و ایثارگران است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: همه ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان و رشادت های ایثارگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله دارایی عصر جمعه با حضور در منزل شهیدان سعید ظهوری فرد و محمد علی قدرت زاده از شهدای دفاع مقدس و علی النقی نوروزی رزمنده و پاسدار انقلاب اسلامی دیدار و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی در دیدار با خانواده شهید سعید ظهوری فرد و شهید محمد علی قدرت زاده در شهرک سیدجمال الدین شهرستان نظرآباد با اشاره به مجاهدت ها و ایثار شهدای انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت های همه جانبه کشور مدیون جانفشانی های جوانان عزیز این آب و خاک است و اعتلای نظام اسلامی مرهون و مدیون این رشادت ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در این دو دیدار ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: همه ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است، هر مسئولی در هر پست و مقامی که است اگر بخواهد کم کاری یا کوتاهی در انجام وظایف خود داشته باشد، قطعاً باید در روز قیامت پاسخگوی شهدای عزیزمان باشد.

وی با حضور در منزل پاسدار بازنشسته و رزمنده دفاع مقدس علی النقی نوروزی ضمن ادای احترام به مقام شامخ رزمندگان دفاع مقدس گفت: درهای جهاد بسته نیست و امروز کار جهادی و خدمت به مردم شریف ایران عزیز در ادامه راه رزمندگان دفاع مقدس است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ایران مدیون خانواده شهدا و ایثارگران است

همه ایران مدیون خانواده شهدا و ایثارگران است