مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-14سياسي

دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت عفاف و حجاب در ادارات خود هستند


نماینده عالی دولت در گیلان ی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در تمامی صنوف، نهادها و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است، گفت: در گیلان و کشور باید فضای کشور را به سمتی جهت دهی کنیم که اساس اسلام و دین در آن رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب این استان در سالن اجتماعات شهید انصاری با بیان اینکه در هیچ نقطه ای از جهان چنین حکومت دینی به مانند جمهوری اسلامی وجود ندارد، اظهار کرد: مبانی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آموزه های دینی و قرآنی است و بر همین اساس باید اصول رعایت شود.

وی با اشاره به رعایت عفاف و حجاب در ایران در پیش از ورود اسلام به این کشور گفت: از قبل از اسلام نیز در ایران مسئله عفاف و حجاب به خوبی رعایت می شد که این امر نشان دهنده عفت ذاتی و فطرتی مردم است.

استاندار گیلان یکی از برنامه های دشمن را تزلزل و لغزش در بنیان خانواده دانست و افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی و خانواده ها، دین و مبانی دینی می باشد و استکبار با آگاهی از این مسئله در تلاش برای لغزش بنیاد خانواده در حوزه های مختلف است.

عباسی با تأکید بر رعایت تکالیف ایجابی حوزه عفاف و حجاب توسط دستگاه های اجرایی بیان کرد: در بخش های ایجابی و سلبی تکالیف و وظایف همه دستگاه ها کاملا مشخص است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت عفاف و حجاب در ادارات خود هستند

دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت عفاف و حجاب در ادارات خود هستند