مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-30اقتصادي

رییس جمهور دستور بررسی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم را داد


رییس جمهور دستور بررسی اصلاح قیمت گندم را به وزارتخانه داده است که با جدیت در حال بررسی افزایش قیمت خرید تضمینی گندم هستیم.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مورد نرخ خرید تضمینی گندم و تغییر احتمالی آن اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود 11 میلیون و 800 هزار تن تا 12 میلیون و 500 هزار تن گندم برای خبازی ها و مصارف صنعتی کشور تولید شود.

  وی افزود: هدف وزارت جهاد کشاورزی در حوزه گندم حمایت از کشاورزان است بطوری که طبق سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و قوانین، توافقاتی قبل از عید نوروز بین شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی و گندمکاران برای بازنگری و اصلاح قیمت گندم صورت گرفت و قیمت خرید تضمینی گندم 15 هزار تومان تعیین شد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با این حال برخی گندمکاران به این امر معترض بوده و 17 هزار تومان را نرخ منطقی برای هر کیلوگرم گندم می دانند به همین دلیل اعلام می کنم؛ به شرط آن که دولت و سازمان برنامه و بودجه منابع مالی جدیدی به خرید تضمینی گندم اختصاص دهد، قیمت خرید تضمینی گندم افزایش خواهد یافت و وزارت جهاد کشاورزی هم مخالفتی با افزایش قیمت نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور دستور بررسی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم را داد

رییس جمهور دستور بررسی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم را داد