مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-13سياسي

آمار 26درصدی سازش در مشاوره های قبل طلاق در خراسان رضوی


معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت : آمار سازش در مشاوره های قبل طلاق در کشور کمتر از 20 درصد است که این آمار در خراسان رضوی 26 درصد می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز سه شنبه بیست و سوم خرداد ماه در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار اظهار کرد:  در راستای کاهش میزان طلاق، مراکز مشاوره قبل طلاق در تمامی شهرستان های استان ایجاد شده که این اقدام در کاهش آمار طلاق موثر بوده است.

وی افزود : آمار سازش در مشاوره های قبل طلاق در کشور کمتر از 20 درصد است که این آمار در خراسان رضوی 26 درصد می باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی اضافه کرد:در شهرستان سبزوار سه مرکز مشاوره قبل از طلاق فعال بوده که میانگین سازش در این مراکز  بین 30 و 53 درصد است.

گنابادی نژاد با اشاره به  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اضافه کرد: در اولین سال اجرای این قانون ، دولت 100هزار میلیارد ریال بودجه برای آن گذاشت که بهره گیری از ظرفیت های مردمی به  اجرای موفق تر این طرح کمک می کند.

وی با اشاره به تاکیدات  معظم رهبری بر تقویت ایمان و امید گفت:  تقویت ایمان نیاز به اجرای طرح دارد  چنانکه کم توجهی در حوزه ایمان، امید  را در جامعه دینی  و مذهبی متزلزل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار 26درصدی سازش در مشاوره های قبل طلاق در خراسان رضوی

آمار 26درصدی سازش در مشاوره های قبل طلاق در خراسان رضوی