مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:202023-05-31سياسي

احیای 53 شرکت ورشکسته و اشتغال آفرینی بیش از 6 هزار نفر در استان تهران


در استان تهران 53 شرکت ورشکسته احیا و از رکود آن ها جلوگیری شد و برای 6 هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران با محوریت حمایت حقوقی و قضایی لازم از شرکت ها و واحد های تولیدی ورشکسته با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کشور، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و علی صالحی دادستان تهران برگزار شد.

در این نشست 46 نفر از مدیران واحد های تولیدی خصوصا شرکت های زیرنظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران در فضایی تخصصی و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، اقتصادی، بانکی صنعتی و نظارتی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

همچنین گزارشی از تدابیر و ابتکارات صورت گرفته در احیا و افزایش تولید در واحد های تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی ارائه شد.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات ریاست قوه قضاییه در خصوص حمایت از تولید و مهار تورم در اولویت کاری دستگاه قضایی قرار دارد.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: دادگستری کل استان تهران در سه حوزه رسیدگی به پرونده های قضایی، استفاده حداکثری از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 53 شرکت ورشکسته و اشتغال آفرینی بیش از 6 هزار نفر در استان تهران

احیای 53 شرکت ورشکسته و اشتغال آفرینی بیش از 6 هزار نفر در استان تهران