مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-11سياسي

ایجاد شبکه عارضه یابی صنعت توسط کارخانه نوآوری هر استان


دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه های نوآوری کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد صدری مهر با اشاره به نشست مدیران کارخانه های نوآوری سراسر کشور که به میزبانی کارخانه نوآوری البرز برگزار می شود، افزود: چند موضوع در دستور کار این نشست قرار گرفته است.

از جمله، تدوین نظامنامه جایزه های استانی نوآوری که محور و متولی برگزاری آنها کارخانه های نوآوری خواهند بود و این موضوع می تواند مقدمه ای برای رویدادهای ملی باشد، موضوع دوم، ایجاد مراکز مشاوره ی کارآفرینی با رویکرد نوآوری است که کارخانه های نوآوری در سراسر کشور گام هایی مثبتی در این زمینه برداشته اند و در این نشست نیز به این موضوع خواهند پرداخت.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات این نشست، ایجاد شبکه عارضه یابی صنعت با رویکرد فناوری و نوآوری است که توسط کارخانه های نوآوری هر استان انجام خواهد شد و تمامی ظرفیت کارخانه های نوآوری در کشور، برای حل این معضلات تقویت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه عارضه یابی صنعت توسط کارخانه نوآوری هر استان

ایجاد شبکه عارضه یابی صنعت توسط کارخانه نوآوری هر استان