مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-08سياسي

روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت سیزدهم سبز می شوند


عملیات گازرسانی به روستاهای استان در حال انجام است و طی دو سال آینده روستاهای استان گازدار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست تشکل های دانشجویی با بیان اینکه هر بار به دانشگاه دعوت شدم استقبال کردم و حضور پیدا کردم، در پاسخ به دغدغه های دانشجویان پیرامون وضعیت مسکن گفت: در گچساران، دهدشت و سایر شهرها برای ساخت مسکن با مشکل کمبود زمین مواجه نیستیم اما در یاسوج این مشکل جدی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار واحد در یاسوج در دست ساخت است و بیشتر از این زمین برای ساخت مسکن وجود ندارد، افزود: تلاش می کنیم با الحاق برخی اراضی نامرغوب کشاورزی 20 هزار واحد در یاسوج احداث کنیم که در گام اول کلنگ 10 هزار واحد به زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه تعهد مسکن استان در سال اول 10 هزار واحد است اما در حال حاضر 17 هزار و 300 واحد در دست ساخت است، گفت: به زودی عملیات ساخت 2 هزار واحد دیگر آغاز می شود که سرجمع از طرح نهضت ملی مسکن عقب نماندیم اما در یاسوج مشکلاتی وجود دارد.

ایجاد شهرک های اقماری در اطراف یاسوج دکتر احمدزاده با اشاره به اینکه یاسوج نیازمند شهرک های اقماری در آینده است، گفت: از واحدهای خود مالکی از طریق اعطای تسهیلات بانکی حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت سیزدهم سبز می شوند

روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت سیزدهم سبز می شوند