مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-07سياسي

هرمزگان با 35 هزار صیاد قطب صید و صیادی کشور است


این استان با بهره مندی از بالغ بر35 هزار نفر صیاد و بیش از چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی سالانه بیش از 315هزار تن صید کشور را به خود اختصاص داده که بیانگر قطبیت هرمزگان در فعالیت های صید و صیادی کشور است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران به همراه نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان  و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مدیران شیلاتی و جامعه صیادی از  مرکز تخلیه صید جاسک کهنه بازدید کرد.

حسینی رییس سازمان شیلات ایران در این بازدید با اشاره به اهمیت مراکز تخلیه صید و بنادر صیادی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و فعالیت های صیادی گفت: استان هرمزگان با بهره مندی از 19 بندر صیادی، 22 موج شکن صیادی و بالغ بر 40 مرکز تخلیه صید نقش مهم و بسزایی در صید و صیادی کشور دارد.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان به بهره مندی از بالغ بر35 هزار نفر صیاد و بیش از چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی سالانه بیش از 315هزار تن صید کشور را به خود اختصاص داده که بیانگر قطبیت هرمزگان در فعالیت های صید و صیادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان با 35 هزار صیاد قطب صید و صیادی کشور است

هرمزگان با 35 هزار صیاد قطب صید و صیادی کشور است