مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-02اجتماعي

همزمان با هفته محیط زیست 6 پروژه در خواف افتتاح و کلنگ زنی می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف گفت: همزمان با هفته محیط زیست 6 پروژه زیست محیطی در خواف افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف گفت: همزمان با هفته محیط زیست 6 پروژه زیست محیطی در خواف افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سعید شفیعیان در گفت و گو با ایسنا از اجرای بیش از 30 برنامه متنوع فرهنگی _ زیست محیطی در طول هفته محیط زیست در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه ها با مشارکت سایر ادارات، گروه های دوستدار محیط زیست و واحدهای صنعتی و معدنی از 16 خرداد تا 22 خردادماه در شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته محیط زیست چند مسابقه فرهنگی از جمله نقاشی برای نوجوانان شهرستان خواف، دیوارنویسی با شعارهای زیست محیطی، چندین برنامه کوه پیمایی، راهپیمایی و پاک سازی طبیعت، چاپ و توزیع سه پمفلت آموزشی به ویژه با موضوع کاهش مصرف پلاستیک، تهیه و توزیع ساک پارچه ای نان برای جایگزینی با پلاستیک پیش بینی شده است.

شفیعیان افزود: برخی واحدهای صنعتی نیز چند برنامه داخلی در مجموعه خود پیش بینی کرده اند که از آن جمله جایگزینی قمقمه های فلزی به جای پت های پلاستیکی یک بار مصرف، مسابقه زیست محیطی برای خانواده های پرسنل شاغل، تهیه گل آپارتمانی برای فضاهای اداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته محیط زیست 6 پروژه در خواف افتتاح و کلنگ زنی می شود

همزمان با هفته محیط زیست 6 پروژه در خواف افتتاح و کلنگ زنی می شود