مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-12حوادث

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در مرزهای سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ هایی از قصد ورود قاچاقچیان موادمخدر به داخل خاک کشور در منطقه مرزی دست یافتند که با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ هایی از قصد ورود قاچاقچیان موادمخدر به داخل خاک کشور در منطقه مرزی دست یافتند که با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار رضا شجاعی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در راستای مقابله با سوداگران مرگ با تشکیل چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند در این عملیات مقدار 509 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، 3 دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه بی سیم دستی را کشف و ضبط کنند.

سردار شجاعی به دو عملیات موفقیت آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل و جکیگور اشاره کرد و بیان داشت: مرزبانان پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند ضمن دستگیری 8 نفر قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو سواری، مقدار 249 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در مرزهای سیستان و بلوچستان

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در مرزهای سیستان و بلوچستان