مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-19اجتماعي

ایجاد آتش سوزی عمدی در باغ های شیراز پیگرد قانونی دارد


سرپرست حوزه استحفاظی باغ های شهرداری شیراز گفت: ایجاد آتش سوزی عمدی در محدوده های باغی در این کلانشهر، در صورتیکه موجب وارد شدن آسیب به درختان شود، - ایسنا/فارس سرپرست حوزه استحفاظی باغ های شهرداری شیراز گفت: ایجاد آتش سوزی عمدی در محدوده های باغی در این کلانشهر، در صورتیکه موجب وارد شدن آسیب به درختان شود، منجر به پیگرد و مجازات های قانونی خواهد شد.

عبدالرسول امیری دوشنبه 29 خرداد به خبرنگاران گفت: با توجه به بارندگی های پایان سال قبل و اوایل امسال که منجر به افزایش حجم علف های هرز در سطح باغ ها و زمین های بایر نقاط مختلف شهر شده است، این اداره برای پیشگیری از وقوع آتش و سرایت آن به باغ ها با همکاری شهرداری مناطق 1 و 6 پاک سازی سطوح اطراف و محدوده داخلی حوزه استحفاظی را اجرایی کرده است.

سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغ های قصردشت شیراز با بیان اینکه تاکنون حدود 20 هکتار از عرصه ها شخم خورده، از باغداران، ارگان های دولتی و خصوصی که دارای املاکی در محدوده باغ ها هستند خواست تا نسبت به جمع آوری علف های هرز و ضایعاتی که باعث آتش سوزی می شود، اقدام کنند.

امیری توصیه کرد: شهروندان باید از روشن کردن آتش، رهاسازی بطری های پلاستیکی، شیشه، آتش سیگار و مواد قابل اشتعال که خطر آتش سوزی را افزایش می دهد در محدوده باغ ها و اراضی مملو از عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آتش سوزی عمدی در باغ های شیراز پیگرد قانونی دارد

ایجاد آتش سوزی عمدی در باغ های شیراز پیگرد قانونی دارد