مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-18سياسي

سردار سلیمانی: الگوی جمهوری اسلامی در دیگر مناطق جهان گسترش خواهد یافت


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز عصر جدید در تاریخ بشری است، گفت: دنیا و ملت های دنیا منتظر ملت ایران هستند و الگوی جمهوری اسلامی در دیگر مناطق جهان گسترش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین همایش سراسری مسولان اجتماعی بسیج امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار قاسم قریشی جانشین رییس سازمان بسیج و حدود 600 نفر از معاونت های بسیج از سراسر کشور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار سلیمانی با اشاره به توانمندی نظامی ایران گفت: توانایی موشکی و تولید موشک هایپرسونیک، لیزر و دیگر عوامل، عامل پیروزی ما نیست بلکه نیروی ایمان معنوی و الهی مردم و تفکر علوی و فاطمی عامل پیروزی انقلاب و نظام ما است و می توان گفت عامل پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی به همان قدرت نرم ما بازمی گردد.

وی افزود: در گام نخست انقلاب دو کار مهم انجام شد و پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران که می توان گفت به غیر از زمان صدر اسلام دیگر شاهد چنین تغییر و تحولی در جهان اسلام نبوده ایم و در گام دوم باید پس از دولت سازی به جامعه پردازی توجه کنیم تا منجر به تمدن سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: الگوی جمهوری اسلامی در دیگر مناطق جهان گسترش خواهد یافت

سردار سلیمانی: الگوی جمهوری اسلامی در دیگر مناطق جهان گسترش خواهد یافت