مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-16اجتماعي

برق، آب و گاز روستای هزان بزودی وصل می شود


مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: در پی وقوع سیل شب گذشته در روستای هزان برق، آب و گاز این روستاقطع شده است که با تلاش های انجام یافته بزودی وصل می شود.

- مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل، اظهار کرد: دیشب حوالی ساعت 19 به دنبال بارش باران، شاهد وقوع سیلاب در بخشی از مناطق شهرستان انگوت و به خصوص روستای هزان از توابع دهستان قره آغاج گزارش واصل شد.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل، عملیات بازسازی بخشی از خانه های آسیب دیده در روستاها را که چندان گسترده نیست را آغاز و علاوه بر این، بنیاد مسکن استان، مسیل سازی سیلاب منطقه سیل زده شهرستان انگوت را در حال انجام عملیات اجرایی است و بخشی از راه های ارتباطی روستای منطقه سیل زده، دچار مشکل بود که ساعات اولیه بامداد امروز مرتفع شده است.

  مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تشریح کرد: در سیلاب شب گذشته شهرستان انگوت، 12 روستا درگیر سیلاب شده بود که بخش عمده این موضوع متوجه روستای هزان بود که برق،گاز و آب روستای فوق قطع شده بود که تا ساعات آینده برق روستا متصل شده و فردا مشکل قطعی گاز روستا رفع و نهایتا یک الی دو روز دیگر آب شرب روستای هزان برقرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق، آب و گاز روستای هزان بزودی وصل می شود

برق، آب و گاز روستای هزان بزودی وصل می شود