مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:102023-05-31سياسي

فرمانده کل انتظامی کشور با خانواده شهید سعید ربیعی دیدار کرد


فرمانده کل انتظامی کشور در جریان سفر به اهواز، با خانواده شهید مدافع امنیت سعید ربیعی دیدار کرد.

- فرمانده کل انتظامی کشور با خانواده شهید "سعید ربیعی" دیدار کرد ایسنا/خوزستان فرمانده کل انتظامی کشور در جریان سفر به اهواز، با خانواده شهید مدافع امنیت "سعید ربیعی" دیدار کرد.

سردار احمد رضا رادان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت سعید ربیعی به آیه شریفه کل نفس ذائقه الموت اشاره و اظهار کرد: همه انسان ها مسافرند و روزی باید بروند و زمان آن نزد پروردگار معلوم است اما شهدا را خداوند متعال انتخاب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: بین کسانی که مدتی را در دنیا زندگی می کنند و فوت می کنند با کسانی که برای امنیت، آسایش و آرامش مردم جان می دهند هزاران فاصله است همانند شهید ربیعی که پاداش وی نزد خداوند بی حد است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: چند روز گذشته همکاران ما در پاسگاه مرزی تا آخرین نفس برای امنیت کشور ایستادند و هرچقدر دشمن از آنان خواست تسلیم شوند، نشدند.

وی افزود: وقتی کسی به عنوان شهید انتخاب می شود خداوند به واسطه مهربانی یک شعاع زیادی از مجموعه های مختلف (خانواده، همسایگان، دوستان و همکاران) را سهیم می کند برای اینکه اثر وجودی شهید باز بماند و عنوان مدال شهادت ظهور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل انتظامی کشور با خانواده شهید سعید ربیعی دیدار کرد

فرمانده کل انتظامی کشور با خانواده شهید سعید ربیعی دیدار کرد