مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:302023-05-28فرهنگي

برگزاری سومین جشنواره شعر روستا در تفرش


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش ازبرگزاری سومین جشنواره شعر روستا در این شهرستان خبر داد.

-   مجید بختیاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در تفرش اظهار کرد: سومین جشنواره شعر روستا از سری برنامه های کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و فرهنگی در روستای بازرجان شهرستان تفرش برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با موضوعات کار و تلاش، تولید ملی و کالای ایرانی در روستا، فرهنگ عامه و آیین ها و سنت های روستا، ازدواج، خانواده، فرزندان و نشاط در روستا، اعتقادات، آیین های مذهبی در روستا، لالایی ها و نغمه های عاشقانه و کار آوا در روستا، زبان مادری، لهجه ها و گویش های روستا و موضوع آزاد برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 12 تیر 1402 و داوری و اعلام نتایج 15 تیر است، گفت:  این جشنواره 22 تیرماه به همت موسسه فرهنگی قرآنی کوثر تفرش و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و همکاری فرمانداری تفرش برگزار می شود.

 دومین جشنواره استانی شبیه رئوف با موضوع کرامات و زندگی امام هشتم امام رضا (ع)   وی افزود: همچنین به مناسبت دهه کرامت دومین جشنواره استانی شبیه رئوف با شرکت گروه های شبیه خوانی از اراک، خمین، ساوه، زرندیه، فراهان و تفرش از 6 تا 8 خرداد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره شعر روستا در تفرش

برگزاری سومین جشنواره شعر روستا در تفرش