مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-07اقتصادي

24 استان کشور با تنش آبی روبرو هستند


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه 24 استان با تنش آبی مواجه هستند،افزود: این بحران در هفت استان بسیار شدید گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن نامی پیش از ظهر چهارشنبه در جشنواره فرهنگی و ترویج بیمه محصولات کشاورزی در بابلسر به اهمیت سلامت محصولات کشاورزی و اشتغال اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه کشاورزی در کشور مورد توجه ویژه دولت قرار دارد.

وی مهاجرت معکوس جمعیت جوان از شهرها به روستاها را از جمله رویکردها بیان کرد و گفت: برای این کار باید زیرساخت های مناسب در روستاها ایجاد شود.

وی به طرح ملی آمایش روستاها با هدف صیانت از اراضی کشاورزی و تولید اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز در روستاهای کشور برای اشتغال و تولید را فراهم کنیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور میزان خسارت های ناشی از حوادث سال گذشته در کشور را قابل توجه دانست و گفت: بیش از 170 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و زراعی خسارت دیدند و هشت هزار کیلومتر تأسیسات آب، راه، برق و گاز نیز دچار خسارت شدند.

وی به اهمیت بازسازی اماکن مسکونی در شهرها و روستاهای کشور برای پیشگیری از حوادث تاکید کرد و گفت بیش از 30 میلیون واحد مسکونی در شهرها و روستاها نیازمند نوسازی و بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 استان کشور با تنش آبی روبرو هستند

24 استان کشور با تنش آبی روبرو هستند