مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-03سياسي

نقش آمریکا در اغلب فتنه گری ها علیه کشورمان پررنگ است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: نقش آمریکا در اغلب فتنه گری ها علیه کشورمان در سالهای پس از پیروزی انقلاب پررنگ بوده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: نقش آمریکا در اغلب فتنه گری ها علیه کشورمان در سالهای پس از پیروزی انقلاب پررنگ بوده است.

حجت الاسلام علی سعیدی، امروز(13 خرداد) در همایش جهاد تبیین - ویژه روحانیون- که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به توطئه چینی دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، گفت: در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد قائله ها و فتنه های گاه و بی گاه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب بودیم که نقش آمریکا در اغلب این فتنه گری ها پررنگ بوده است.

سعیدی با بیان اینکه مشکل ما با آمریکا بر سر مسائل ایدئولوژیکی است، گفت: مشکل ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی فقط بر سر مسئله فلسطین نیست، کما اینکه اگر مسئله فلسطین هم حل شود، ما باز با آمریکایی ها چالش داریم، چون آنها می خواهند ابرقدرت باشند و ما معتقدیم اسلام باید جهانی شود و این دو در تضاد هستند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اشاره ای هم به حضور پررنگ ایران اسلامی در حل بحران ها و مشکلات کشورهای مسلمان داشت و توضیح داد: برخی ها از فلسفه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آمریکا در اغلب فتنه گری ها علیه کشورمان پررنگ است

نقش آمریکا در اغلب فتنه گری ها علیه کشورمان پررنگ است