مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:202023-05-31سياسي

شهردار نسیم شهر انتخاب شد


با رای اعتماد 9عضور شورای اسلامی نسیم شهر، علیرضا قربانی بعنوان شهردار نسیم شهر انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، اعضای شورای شهر نسیم شهر در جلسه عصر امروز شورا، علیرضا قربانی را به عنوان شهردار نسیم شهر انتخاب کردند.

در پی استعفای چند هفته قبل علیرضا عرب، شهردار سابق نسیم شهر، اعضای شورای شهر آقامحمدی معاونت اداری مالی شهرداری نسیم شهر را بعنوان سرپرست شهرداری تا زمان انتخاب شهردار، انتخاب کردند و در طی این مدت از میان گزینه های مختلف، در نهایت با آرای قاطع 9 عضو شورای شهر علیرضا قربانی بعنوان شهردار نسیم شهر انتخاب شد.

قربانی که دارای 28 سال سابقه فعالیت در مجموعه شهرداری و در سمت های مختلف شهرداری به خصوص در سطح استان تهران را در کارنامه خود ثبت و ضبط کرده و در سال 1397 به عنوان شهردار برتر استان تهران شناخته شده، تجربه و سابقه مدیریت در شهرداریهای صالحیه و گلستان در شهرستان بهارستان را داردو به شرایط و موقعیت این شهرستان وشهر نسیم شهر آشنایی و شناخت کامل دارد.

قربانی که سابقه تصدی مسئولیت شهرداری در شهرهای مختلف در استانهای تهران و البرز را دارد، در طی مدت فعالیت به عنوان فردی که توانایی پیشبرد امور عمرانی شهرداری در حد مطلوب را دارد از سوی کارشناسان و نخبگان حوزه مدیریت شهری شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نسیم شهر انتخاب شد

شهردار نسیم شهر انتخاب شد