مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-02سياسي

ظرفیت درونی ملت ایران به برکت انقلاب و امام راحل شکوفا شد


ظرفیت درونی ملت ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های حضرت امام شکوفا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی امام رضا علیه السلام افزود: طبق فرمایش این حضرت رعایت واجبات از مظاهر ایمان به شمار می رود.

وی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام راحل و شهدای 15 خرداد گفت: به همین مناسبت مراسمی فردا شب در مصلای ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به گذشت 60 سال از شروع انقلاب اسلامی افزود: به برکت رهبری حضرت امام و حمایت های مردمی انقلاب اسلامی پیروز شد و چهار دهه از این انقلاب محافظت کردیم.

آیت الله لایینی با اشاره به روز محیط زیست گفت: تمام هستی برای انسان آفریده شده است و انسان باید محیط زیست را حفظ کند زیرا کره زمین به عنوان خانه انسان محسوب می شود.

وی همچنین به لزوم مدیریت مصرف سوخت و انرژی و و پرهیز از مصرف خودسرانه و غیر علمی سموم کشاورزی تاکید کرد و گفت: این سموم سبب آلایندگی زمین و خاک می شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه برخی افراد و جاسوسان به اسم محیط زیست در حال کسب اطلاعات هستند، افزود: باید جاسوس های دشمن و نفوذی های دشمن در محیط زیست شناسایی و با آن برخورد شود زیرا بسیاری از دلایل رکود و عدم توسعه یافتگی صنایع ناشی از تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت درونی ملت ایران به برکت انقلاب و امام راحل شکوفا شد

ظرفیت درونی ملت ایران به برکت انقلاب و امام راحل شکوفا شد