مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-14سياسي

روایتی از فعالیت رسانه ای «نهضت جنگل»


خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان در قالب کاروان رسانه ای «میرزاشناسی» با حضور در دفتر روزنامه «جنگل» در کسمای صومعه سرا از نزدیک با رویکرد فرهنگی و رسانه ای میرزاکوچک خان آشنا شدند.

- صومعه سرا- خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان در قالب کاروان رسانه ای میرزاشناسی با حضور در دفتر روزنامه جنگل در کسمای صومعه سرا از نزدیک با رویکرد فرهنگی و رسانه ای میرزاکوچک خان آشنا شدند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: بعد از ظهر گرم یک روز خردادماه براساس برنامه ریزی انجام شده به قرار کاروان در یخسازی رشت رسیدم و دوستان رسانه هم یکی پس از دیگری خودشان را به کاروان رساندند، قرار بود یک نیم روز میرزاشناسی را در صومعه سرا تجربه کنیم.

با تکمیل کاروان رسانه ای، مقصد را از رشت به صومعه سرا ترک کردیم و بعد از یک ساعتی پیمایش، به قدمگاه میرزا در روستای سیاه درویشان صومعه سرا رسیدیم، محلی که به احترام و به پاس یاد و خاطره روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی، تندیسی از این قهرمان ملی در وسط میدان نصب شده بود.

لزوم شخصیت پردازی یک قهرمانی ملی وقتی از میرزا کوچک خان جنگلی حرف می زنیم به عنوان یک ایرانی و به ویژه گیلانی به خود غره می شویم و فخر، مباهات و غرور تمام فضای فکری و جسمی ما را درمیگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از فعالیت رسانه ای «نهضت جنگل»

روایتی از فعالیت رسانه ای «نهضت جنگل»