مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 23:252023-06-10اقتصادي

ظرفیت بالای لرستان در زمینه تولید محصولات باغی و زراعی


استان در زمینه تولید محصولات باغی، زراعی و کشاورزی ظرفیت های بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز شنبه در جلسه با هیئت امنا کانون کارآفرینان برتر لرستان و مدیران دستگاه های اجرایی با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی با اعضای کانون کارآفرینان به منظور تمهید مقدمات، بستر سازی مناسب برای ایجاد اشتغال و تقویت فرهنگ کارآفرینی در استان، اظهار داشت: همه اعضا می توانند به طرق مختلف از نظر فکری، ساختار اداری و تخصصی به این موضوع کمک کنند.

وی با اشاره به تاریخچه ایجاد این تشکیلات، گفت: این مجموعه حدود یک دهه است که ایجاد شده و از فعالیت رسمی آن چند ماهی بیشتر نمی گذرد که به دنبال ایجاد فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و زنجیره ارزش است که چنین فرصتی برای خدمت به مردم بسیار زودگذر و ارزشمند است.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه تولید محصولات باغی، زراعی و کشاورزی، افزود: لازم است مشکلات حوزه های مختلف احصا و شناسایی شده و کارها باقی نمانده و مشکلات ادامه نداشته باشند.

زیویار با اشاره به برخی از ویژگی های خوب هیئت امنای کانون کارآفرینان استان، گفت: با کارنامه برخی از اعضای این کانون آشنا هستم و این تشکیلات به دلیل نداشتن حب و بغض و حواشی دیگر می توانند به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای لرستان در زمینه تولید محصولات باغی و زراعی

ظرفیت بالای لرستان در زمینه تولید محصولات باغی و زراعی