مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-21سياسي

اعلام آمار چشمگیر مبارزه با جرایم در کهگیلویه و بویراحمد از قمار تا قاچاق


دادستان عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد آماری از برخوردها در یک سال اخیر را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید علی ملک حسینی در نشست مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: در دادسرای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بیش از 6 هزار مورد ملاقات چهره به چهره داشتیم که کار بزرگی انجام شده است و آمار بسیار بالایی به شمار می رود.

وی در ادامه با بیان اینکه با این حجم از مراجعه کننده باید یک درصد معقولی از نارضایتی هم داشته باشیم گفت:  طبق آنچه در نظر سنجی الکترونیکی صورت گرفته در جایگاه و رتبه اول کشوری تکریم ارباب رجوع هستیم.

این مسئول به دیگر اقدامات انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: در بحث اموال تملیکی و توقیفی وضعیت نابسامانی داشتیم کار بسیار خوبی انجام شده اکنون انبار مناسب به صورت قفسه بندی در اختیار داریم و اموال به خوبی در حال نگهداری است.

وی گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا 231 مورد ایست بازرسی داشتیم 668 خودرو را توقیف و دو باند قاچاق متوقف شد و 807 پرونده تشکیل گردید که به ارزش ریالی 120 میلیارد تومان است.

ملک حسینی در ادامه اظهارات خود گفت: در حفظ حقوق عامه 7 فقره واگذاری منابع طبیعی به مساحت 420 هکتار خلع ید شد و به بیت المال برگشت در بحث تصرف من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمار چشمگیر مبارزه با جرایم در کهگیلویه و بویراحمد از قمار تا قاچاق

اعلام آمار چشمگیر مبارزه با جرایم در کهگیلویه و بویراحمد از قمار تا قاچاق