مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-06اقتصادي

توصیه استاندارد؛ به کد حک شده روی طلا توجه کنید


مدیر کل استاندارد خوزستان با بیان اینکه سالانه بیش از 600 مورد بازرسی از طلا فروشی های استان انجام می شود، گفت: مردم در زمان خرید طلا به منظور صحت کیفیت به کد حک شده روی این کالا توجه کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل استاندارد خوزستان با بیان اینکه سالانه بیش از 600 مورد بازرسی از طلا فروشی های استان انجام می شود، گفت: مردم در زمان خرید طلا به منظور صحت کیفیت به کد حک شده روی این کالا توجه کنند.

علی داوودی با اشاره به بازرسی ها از واحدهای طلافروشی استان اظهار کرد: در استان خوزستان 60 واحد تولید زیورآلات طلا فعالیت دارند که باید در چهارچوب قوانین استاندارد فعالیت کنند و اداره کل استاندارد نیز بر فعالیت آن ها نظارت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از واحدهای تولیدکننده زیورآلات استان بیشتر در حوزه میناکاری فعالیت دارند، افزود: میزان طلایی که در هر محصول تولیدی توسط این واحدها استفاده می شود باید مطابق با استاندارد و دارای کد باشد و این مساله توسط بازرسان اداره کل استاندارد مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به واردات طلا از دیگر استان ها به خوزستان تصریح کرد: مصنوعات طلایی زیادی نیز از استان های دیگر در بازار خوزستان به فروش می رسد که همواره استاندارد بر فرآیند تولید و کیفیت آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه استاندارد؛ به کد حک شده روی طلا توجه کنید

توصیه استاندارد؛ به کد حک شده روی طلا توجه کنید