مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-08اقتصادي

تخصیص 320 میلیون اعتبار برای اشتغال زنان بهبودیافته از اعتیاد


مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، گفت: یکی از اهداف ما اشتغال پایدار برای زنان بهبود یافته از اعتیاد است، در این زمینه با حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهور 320 میلیون تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریبا ولی پوری ظهر امروز در آیین افتتاح کارگاه توانمند سازی اقتصادی زنان بهبود یافته از اعتیاد که در موسسه خیریه باب الحوائج برگزار شد، عنوان کرد: این کارگاه با حمایت معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، امور بانوان استانداری و موسسه خیریه باب الحوایج (ع) راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه رتبه لرستان در حوزه اعتیاد بانوان در سال 1401، 18 بود، گفت: یکی از اهداف ما اشتغال پایدار برای زنان بهبود یافته از اعتیاد است، در این زمینه با حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهور 320 میلیون تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، بیان کرد: در حوزه حمایت از زنان بهبود یافته سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و کوهدشت را داریم که خرم آباد به عنوان پایلوت انتخاب شد.

ولی پوری گفت: در راستای توانمندسازی زنان بهبود یافته از اعتیاد، 10 نفر در موسسه خیریه باب الحوایج در رشته خیاطی و 15 نفر نیز در کمپ ماده 16 رشته چرم دوزی و قلاب بافی مهارت لازم را کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 320 میلیون اعتبار برای اشتغال زنان بهبودیافته از اعتیاد

تخصیص 320 میلیون اعتبار برای اشتغال زنان بهبودیافته از اعتیاد