مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-28اقتصادي

سرعت بی سابقه بحران مالی در آلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری شینهوآ، دومین شرکت بزرگ فروش کفش در آلمان، پس از اینکه تلاش هایش برای جلب نظر سرمایه گذاران ناکام ماند، - آمار های اخیر نشان می دهد، موج ورشکستگی با سرعتی بی سابقه از بحران مالی در سال 2008 افزایش یافته و تا سال 2024 ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری شینهوآ، دومین شرکت بزرگ فروش کفش در آلمان، پس از اینکه تلاش هایش برای جلب نظر سرمایه گذاران ناکام ماند، اعلام کرد، بیشتر فروشگاه هایش در این کشور را تعطیل خواهد کرد.

ایمو هامر، یکی از مدیران این شرکت گفت، این به معنای تعطیلی 150 فروشگاه از 180 فروشگاه تحت نام تجاری رنو (Reno) است.

مالک این شرکت تولیدکننده کفش در سپتامبر 2022 تغییر کرد، اما تلاش های مالک جدید برای نجات این کسب وکار در حال چالش به نتیجه نرسید و روند ورشکستگی در ماه مارس آغاز شد.

این تحولات، جدیدترین سری از تعطیلی های اعلام شده در هفته های اخیر است؛ برای نمونه هفته گذشته گورتز ، یک کفش فروشی در هامبورگ اعلام کرد، فروشگاه های خود را در سراسر این کشور تعطیل می کند.

رولف پانجلز، مدیر انجمن تجارت پارچه نساجی کفش چرمی (BTE) در تشریح بزرگی این مشکل به نقل از رسانه های آلمانی گفت، سال گذشته، حدود 1500 مغازه یعنی 13 درصد فروشگاه های کفش در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بی سابقه بحران مالی در آلمان

سرعت بی سابقه بحران مالی در آلمان