مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-02بين الملل

ایران و فلسطین؛ محور رایزنی های رییس امنیت داخلی اسراییل با مقامات آمریکایی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «رونن بار» رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با هدف کفتگو با مقامات ارشد امنیتی و اطلاعاتی آمریکا به واشنگتن سفر کرده است.

- رونن بار رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با سفر به واشنگتن قصد دارد تا درباره دو موضوع برنامه هسته ای ایران و تحولات فلسطین با مقامات آمریکایی دیدار و گفتگو نماید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رونن بار رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با هدف کفتگو با مقامات ارشد امنیتی و اطلاعاتی آمریکا به واشنگتن سفر کرده است.

بنابر اعلان سایت عبری واللا نیوز ، رونن بار قرار است تا در جریان این سفر علاوه بر دیدار با مقامات نهاد های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا، با ویلیام برنز ، رییس سیا نیز دیدار نماید.

رایزنی بر سر برنامه هسته ای ایران و جزییات آخرین تحولات در پرونده همکاری های جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی یکی از محور های سفر بار به واشنگتن عنوان شده است.

علاوه بر این رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی قرار است تا در سایه تشدید عملیات های ضدصهیونیستی گروه های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری و افزایش احتمال خطر فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و فلسطین؛ محور رایزنی های رییس امنیت داخلی اسراییل با مقامات آمریکایی

ایران و فلسطین؛ محور رایزنی های رییس امنیت داخلی اسراییل با مقامات آمریکایی