مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:452023-05-29پزشكي

پیشگیری از مصرف سیگار با آموزش امکانپذیر است


مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران، بر ضرورت پیشگیری از مصرف مواد دخانی برای جلوگیری از هزینه های درمان بیماری های ناشی از مصرف مواد دخانی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهره عزیزی، با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی دانشگاه بدون دخانیات در روز سه شنبه 9 خرداد 1402 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، اظهار داشت: مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در جهت همسویی با سند چشم انداز 1404 و همگامی با سیاست ها و اهداف برنامه راهبردی دانشگاه تهران مبنی بر ایجاد محیط سالم در دانشگاه، حفظ محیط زیست و حرکت به سوی دانشگاه سبز و نیز در راستای مأموریت های پیشگیرانه خود در جهت افزایش شاخص های بهداشت روان و ارتقای سواد سلامت، اولین همایش ملی دانشگاه بدون دخانیات را برگزار می کند.

وی گفت: دانشگاه تهران به عنوان بزرگ ترین مرجع علمی کشور لازم است با استناد به اصول بنیادینی چون مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر گذاری اجتماعی در ترویج هنجارهای رفتاری سلامت بخش و سبک زندگی سالم نقش پیشگامانه داشته باشد.

از همین رو تصویب خط مشی دانشگاه بدون دخانیات نه تنها ترویج محیط دانشگاهی سازگارتر با محیط زیست و کاهش خطرات مرتبط با سلامتی مانند سرطان، عفونت های تنفسی و سایر بیماری ها در دانشجویان است, بلکه در نگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از مصرف سیگار با آموزش امکانپذیر است

پیشگیری از مصرف سیگار با آموزش امکانپذیر است