مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-07سياسي

راهبرد مدافعان حرم برآمده از اندیشه امام علی (ع) است


رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه واجب و فوری دانسته اند، بنابراین روشنگری اهداف دشمن و تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم جهاد تببین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عطاالله میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس و استاد حوزه و دانشگاه سه شنبه در نشست آموزشی جهاد تبیین در اهمیت این موضوع گفت: همچنان که پیامبراکرم(ص) قرآن را به شکل صحیح آن برای مردم تبیین کرد، اهمیت جهاد تبیین در موضوعات مختلف برای مردم عصر حاضر اهمیت دارد.

  وی ادامه داد: آمریکا و اروپایی ها هرچند وقت یکبار از نبود حقوق بشر در جمهوری اسلامی به عنوان چالش دم می زنند و با بهانه های مختلف سر و صدا راه می اندازند، درحالی که چنین بحث هایی در کشور ما به صورت سازمان یافته اتفاق نمی افتد.

  عملکرد جلیقه زردهای فرانسه نمونه آشکاری از نقض حقوق زنان  امام جمعه موقت بندرعباس گفت: امروز همچنان از فرانسه به عنوان مهد حقوق بشر یاد می شود درحالی که جریان جلیقه زردها خود نمونه آشکاری از نقض حقوق زنان در این کشور است.

حجت الاسلام میرزاده بیان داشت: الجزایر 132 سال در اشغال فرانسوی ها بوده و ظلم هایی که آنها در طول این سال ها بر مردم مظلوم الجزایر انجام داده اند را نمی توان انکار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد مدافعان حرم برآمده از اندیشه امام علی (ع) است

راهبرد مدافعان حرم برآمده از اندیشه امام علی (ع) است