مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-08بين الملل

ارمنستان: دور جدید مذاکرات به درخواست باکو به تعویق افتاد


وزارت خارجه ارمنستان از به تعویق افتادن دور جدید مذاکرات صلح با جمهوری آذربایجان که قرار بود در واشنگتن برگزار شود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنی بادالیان سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان گفت به درخواست طرف آذربایجانی دور جدید گفت وگوها بین دو طرف که برای هفته آینده در واشنگتن برنامه ریزی شده بود، به تعویق افتاد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرادیو عموموی ارمنستان به نقل از این مقام ارمنی، تاریخ برگزاری جلسه جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

قرار بود این دور از مذاکرات 12 ژوئن (دوشنبه، 22 خرداد) آغاز شود.

  پیش تر، رابرت الیوت نماینده آمریکا در امور قفقاز حین بازدید روز چهارشنبه از منطقه شوشا در جمهوری آذربایجان مدعی تلاش در برقراری صلح پایدار بین باکو و ایروان شد.

این در حالی است که دور قبلی مذاکرات دو طرف به میزبانی واشنگتن بی نتیجه بود.

  وزیر خارجه جمهوری آذربایجان بعد از گفت وگوهای ماه گذشته در آمریکا، پیشرفت در مذاکرات صلح با طرف ارمنستانی را ناکافی خواند.

به گفته جیحون بایراموف ، در مجموع، به رغم برخی پویایی ها، پیشرفت حاصل شده در همه سه بعد عادی سازی، یعنی تهیه پیش نویس معاهده صلح که مبنای روابط دوجانبه را مشخص خواهد کرد، در موضوع تحدید مرز و احیای ارتباطات حمل ونقل و ارتباطات هنوز انتظارات را برآورده نکرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان: دور جدید مذاکرات به درخواست باکو به تعویق افتاد

ارمنستان: دور جدید مذاکرات به درخواست باکو به تعویق افتاد