مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-11سياسي

مهرواره هوا نو هیأت ها را در مسیر انقلاب اسلامی نگه می دارد


حجت الاسلام حامد تقدیری با بیان اینکه مهرواره هوا نو هیئت ها را در مسیر انقلاب اسلامی نگه می دارد گفت: گام دوم انقلاب با نوجوانان حاضر در هیأت ها و مساجد محقق می شود.

- حجت الاسلام حامد تقدیری رییس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی و داور رشته هیأت و نوجوان بخش نهاد هیئت مهرواره هوای نو در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه دومین مهرواره هوای نو با شعار در هوای نو هیأت، نفسی تازه کنیم برگزار می شود که در بخش نهاد هیأت دارای 3 محور اصلی با 7 رشته، محور ویژه با 3 رشته و محور جنبی با 2 رشته است، گفت: محور اصلی شامل رشته های هیأت و خانواده ، هیأت و نوجوان ، هیأت و امداد اجتماعی ، هیأت و اقتصاد ، هیأت و هنر و رسانه ، هیأت و شهدا و هیأت و شادی است که نسبت هیأت با این موضوعات را ارزیابی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 700 اثر از نوجوانان و فعالیت های آنان به این مهرواره ارسال شده است، گفت: فعال ترین، شلوغ ترین و پرکارترین مجموعه، هیأت نوجوان است.

این نشان می دهد که نوجوانان می خواهند گام دوم انقلاب اسلامی را که متعلق به آنان است، تحقق ببخشند.

تقدیری تصریح کرد: در رشته هیأت و نوجوان، موضوعاتی مانند توجه به مخاطب نورس و گروه سنی نوجوان و برنامه ریزی راهبردی و اساسی برای این قشر مدنظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره هوا نو هیأت ها را در مسیر انقلاب اسلامی نگه می دارد

مهرواره هوا نو هیأت ها را در مسیر انقلاب اسلامی نگه می دارد