مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-02اجتماعي

انعقاد تفاهم نامه ساخت 3 مدرسه خیرساز در خوی


طی جلسه ای که با حضور هیت مدیره یک نهاد نیکوکاری و مجمع خیرین مدرسه ساز خوی و رییس نظام پزشکی خوی صورت گرفت تفاهم نامه ساخت سه مدرسه خیرساز در خوی منعقد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی طی جلسه ای که با حضور هیت مدیره یک نهاد نیکوکاری و مجمع خیرین مدرسه ساز خوی و رییس نظام پزشکی خوی صورت گرفت تفاهم نامه ساخت سه مدرسه خیرساز در خوی منعقد شد.

جلالی، مدیر عامل این نهاد نیکوکاری 12 خرداد در این جلسه بابیان اینکه با دعوت و هماهنگی ییس نظام پزشکی خوی در دیداری که از مناطق زلزله زده خوی و روستای مرزی داشتیم با دیدن مدارس کانکسی و فرسوده که دانش آموزان با شورو اشتیاق فراوان در آن درس می خواندند بسیار متاثر شدیم.

وی تصریح کرد: به اتفاق اعضای این نهاد تصمیم گرفتیم سه مدرسه 6 کلاسه ،سه کلاسه و یک کلاسه را در مناطق روستای و زلزله زده شهرستان خوی در نقطه صفر مرزی وروستاهای محروم بسازیم.

جلالی استفاده از امکانات آموزشی مناسب و کلاس درس استاندارد را حق دانش آموزان عنوان کرد و گفت: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز خوی سعی می کنیم تا آذرماه این مدارس را ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: این نهاد نیکوکاری متشکل از جمعی از پزشکان و افراد خیر است که طی سالیان متمادی در سطح کشور اقدام به ساخت مدرسه و فضاهای آموزشی نموده اند و ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ساخت 3 مدرسه خیرساز در خوی

انعقاد تفاهم نامه ساخت 3 مدرسه خیرساز در خوی